Alla inlägg den 24 december 2017

Av Rita Larsson - 24 december 2017 14:15

Nu kan det vara hög tid att hyra en lite stuga i skärgården men problemet är att jag inte har några pengar för tillfället och det är faktiskt väldigt dyrt att hyra en stuga. Man kan inte tro att det ska vara så dyrt men det kostar faktisk lika mycket som att åka utomlands. Jag har ju inte haft jobb på ett tag så jag har inga pengar undansparade.


Jag har dock ett arbete på gång och då kommer jag tjäna ganska mycket pengar. Jag tänker mig att jag ska ta ett smslån så att jag får mer pengar och sen kan jag betala tillbaka pengarna senare. Problemet är bara att jag har en betalningsanmärkning och det är inte så lätt att låna pengar med betalningsanmärkning. Vill man ha ett snabblån med betalningsanmärkning så gäller det att hitta rätt långivare och det kan man göra på där man finner en lista på alla smslån som går att få med betalningsanmärkning.


Ett annat alternativ är ett lån utan UC vilket innebär att det inte görs någon kreditupplysning hos UC, läs mer om det här: Låna pengar snabbt - lån-utan-uc.net


Man kan låna utan uc med bankid och det är en snabb och enkel process som kan göras online på kreditgivarens hemsida.
 
Tyvärr är räntan på dessa lån ganska höga men det får man ta om man vill låna pengar online. Det är ju inga stora summor vi talat om egentligen så det kan det ju vara värt.
 
Självklart så är det upp till var och en om de vill låna pengar eller inte och man måste själv ta ansvar för om man har möjlighet att betala tillbaka pengarna eller inte.


Man kan ju knappast klandra långivarna. Jag tycker att det är bra att man har möjlighet att låna pengar även om man har betalningsanmärkning.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards