Alla inlägg den 19 januari 2018

Av Rita Larsson - 19 januari 2018 15:00

Jag har aldrig behövt ta ett smslån tidigare men jag tror nog att det är dags för det nu. Jag har nämligen en räkning som måste betalas och gör jag inte det så får jag en skuld hos kronofogden.


Jag har redan en betalningsanmärkning sedan tidigare så jag är osäker på om jag kommer att bli beviljad ett lån. Det är tydligen så att man kan låna pengar med betalningsanmärkning och det finns lån givare som inte ser betalningsanmärkningar som ett hinder.

Man kollar mer på den nuvarande ekonomiska situationen och det är mycket möjligt att jag kan få ett smslån med betalningsanmärkning men nu är det så att min ekonomi inte ser så bra ut för tillfället så jag är väldigt tveksam till att jag kommer att få något snabblån och det skulle i så fall inte ha så mycket med min betalningsanmärkning att göra eftersom det tydligen är så att man kan få lån med betalningsanmärkning utan det är snarare min låga lön och mina höga avgifter som gör att jag kommer få svårt att få ett smslån beviljat. Men man vet ju inte jag har ju haft fel förut så jag kan ha fel även denna gång men jag kommer inte ha några höga förväntningar.
 
Det blir nog knapert den här månaden också och det kanske är lika bra att jag inte får något lån för jag skulle nog bara få en betalningsanmärkning till och då är det verkligen kört för mig. Det är i dom här lägena man önskar att man hade lite pengar på banken.

Att ta ett smslån utan UC hjälper ju inte för det kommer att göras en kreditupplysnin i alla fall, jag som tänkte ta ett lån utan UC i 90 dagar

Läs mer om att låna pengar utan UC här: SMS lån utan UC - Svar och pengar direkt

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards